Aynuradymn gaviscon double action'sız bir hayat düşünemiyorum. 😅 hamilelikte ennn yakın arkadaşım kendisi oldu. Şişe şişe içtim, çantamda 1, yatağın başında 1, salonda 1, her evde 1 adet şişe bıraktım. Ekmek gibi su gibi anamın sütü gibi olmazsa olmazım canım benim canım 😍😍 Reflüm zaten vardı bebekle beraber halaya kalktı. Bana faydası çok oldu ama pembe şişenin. Yeşil olan ı-ıh yaramazz.