Cansu2018 Kizlar merhaba Bu hafta kalp sesini dinledik. 19 subatta randevumuz var. 11-12. Haftamiz oluyor ikili tarama yapilacak. Kac gunde cikiyor sonuclari nasil oluyor bilgi verir misiniz
Emiemi Cansu2018 ben devlette yaptırdim, 2 hafta sonra çıkar dediler ama bugun hastanenin sitesinden laboratuvar sonuçları kısmına bir baktım sonuçlar çıkmış 1 hafta olmadan. Ordan Cikti aldim hemen
Sehersoy Cansu2018 ben bugun tam 6 haftalık oldum gittim iğne ucu kadar grüyorum bebeği 6 değilde 5 haftalık gbi dedi bir sorunmu var acaba daha bebeği bile tam göremedim ilk hamileliğim çok korkuyorum 😢
Cansu2018 Sehersoy hayir canim bebek gec gelisecek olabilir. Zaten bebek 2 gun icinde bile o kadar buyucektir ki sen bile anlamayacaksin 🙂 icini rahat tut bebegi gormus olman yeter o hemencik toparlanir daha cok yeni. Gec dollenmistir
NaimeYilmaz Sanırım ben sanslıym bıraz devlette yaptırdım 3. İş gününde ınternetten cıktı alıp doktoruma goturdum. Onlara kalsa 8 gün sonra cagırdı ama netten takıp ettım ben
Ddag Bende bugun gittim dr a 10 +6 gunlugum ultrasonda 11+6 cikti yani farklilik olabiliormus normal dedi dr. Her ultrasonda farkli cikio gerci bende anlamadm. Ikili tarama yaptilar sonuc 10 gune cikar dedi. Devlete gidiorum bu arada.
Kuzusunannesi Cansu2018 ya zaten burun kemiğini ve Ense kalınlığını ölçüyor bi sıkıntı çıkmazsa tamamdır kan sonucu da 1 haftada çıktı benim