Kızlar selam sabah uyandığımdan beri karnımın içini sanki bıçakla kesiyorlar gibi sızlama oluyor daha önce hiç olmamıştı ilk gebeliğim sancı vs nasıl birşey onuda bilmiyorum eşimde 20 günlük göreve gitti yalnızım korkuyorum bir yandan acil bir durum olur diye 29+1 deyim şuan uyandığımda muz filan yedim su içtim afedersiniz kustum onları hep bulantım oldu gaz sancısıdır dedim tuvaletede girdim ama hala devam ediyor ağrı gibi değil alt kasıklarımdada değil karnımın içinde geziyor sanki bazen en tepede bazen sağda solda