Hamisbayan Svl2109 valla öyle bence benim kızım olcak eski halimden eser kalmadı 😂 oğlan annelerine bakıyom ciltleri fıstık gibi benim hep sivilce oldu🥴
Merve1414 Svl2109 öyle diyorlar ama ben inanmıyorum 2 erkek annesiyim kızima hamileyim bakıyorum diğerlerinden hiç farkı yok hepsi aynı geliyor
Zeyneco Bunu bende duydum ya yüzümde lekeler ve kuruluk oldu kesin kız çirkinleşmişsin dediler bugün kontrolden geldim doktorum yediğin birşey dokunmuş dedi böyle bir inanca inanmak tuhaf ama sizce dedim eskilerden 3 5 insanda görülmüş herkese öyle söylüyorlar dedi.Bir canlı örneği yakın arkadaşım çok güzel bir kız aslında hamile kalınca yüzü aşırı kötü oldu ama erkek çocuğu olucak
Hamisbayan Svl2109 ben 11 de öğrenmiştim kız dediler değişmedi 29 dayız 🩷 hadi inşallah gösterir bebişinizz
mercimekkoftesi1 3 kızım oldu üçünde de cildim de lekeler oldu, doğumdan sonra da geçmedi 🥲 oğlu olan arkadaşımın cildi pırıl pırıl oldu, bakım yapmış gibiydi 🥲
Meliek Svl2109 bende 34 haftalık kız annesiyim yüzümde ne bı sivilce ne bı çirkinlik var kendimi güzel hissediyorum açıkçası 😂
hellomama Valla oğlumda aşırı bir depresyon yaşamama rağmen cildim inanılmaz güzelleşmişti ne bir sivilce ne bir kızarıklık cam gibiydi cildim, saçlarımı hiç söylemiyorum zaten nasıl uzun nasıl dolgundu… bu kızda beni yolunmuş tavuğa çevirdi 😪
mmozaa Svl2109 kızım da gerçekten daha şiştim ve yüzümde kızarıklıklar vardı bunda nispeten daha az ödemim var cildim daha parlak gibi. esktra çok bi farkı yok