Kızlar günaydın 10 yıldır özel bir şirkette çalışıyorum ilk gebeliğim şimdiye kadar bu yıl için 10 gün rapor aldım toplamda doğuma kadar kaç gün rapor alma hakkım var bilginiz varsa lütfen cevap allah izin ederse doğuma yakın ücretli izin yerinede rApor kullanıcam ona göre hareket edeyim💓💕💖💗🦄🫶🏼💐