Arkadaşlar merhaba 2*1 bir evde yaşıyorum ev site ve aşırı sıcak 9ncu en son katta yaşıyorum kapıyı açıp havalandırıyorum ev buza dönüyor açmayınca cehennem ve evde odalarda bile sıcaklık farkı var kafayı yemek üzereyim bir ayarlayamadık ev ısısını 2 aylık bebem var hasta oldu belkide bu yüzden