Ocak ayında acil sezeryan doğum yaptım. 30 bin tl ödedik. Ekstralarda 2-3 bin civarı tutmuştu. Odaların temizliği ve yemekler güzeldi. Personelde genel olarak ilgiliydi. Ebeden cok memnun kalmıstım ama hemsireler bi tık daha ilgili olabilirlerdi. Kıyafet, bez tarzı bir şey verilmedi