Merhabalar güzel anneler. 31 haftaya girmek üzereyim, hala aktif bir şekilde 30-40 km yol yapabiliyorum, kızımı her gün okuldan alıp geliyorum o da 4 km falan. Azaltmaya başlamalı mıyım? Trafik stresi de olabiliyor bu bebek için bir risk mi? Kızımı ramazandan sonra son 1 ay kereşten alsam mı bilemiyorum? Var mı son zamana kadar araba kullananlar?