Sehertass 11 mm olmuş doktor haftaya göre normal dedi🥰 çok sevindim geçen hafta gittiğimde yoktu çok sevindim korkuyodum açıkçası göremeyecem diye🧿🌸🙏
obirannea Sehertass bende aynı 5 haftalıkken gitmiştim 11 mm iyi demişti 8+5 te de hem bebeği hem kalp atışını duyduk
numix Kızlar bana da dua edin cuma görmeye gideceğim çok endişe ediyorum, uyuyamıyorum geceleri düşünmekten 🥺
shrnur Geçen hafta 5+2 de gitmiştim bende 11 mm her şey normaldi ama bebek görünmedi sadece kese göründü yarın 6+3 muayeneye gidiyorum inşallah bebeği görürüz 🙏🏻