Gurbetkizi ben 2.5 senedır ona gıdıyorum belcıkadan tanıstım kendısıyle dıs gebelık ten aglamaktan agrılardan mahvolmustum benım ınstagramdan sorularıma bır tek o doktor cevap vermıstı hemen bıletımı alıp bursaya geldım ve dıs gebelımı sonlandırdı 1 haftada beta 0 oldu ne tüpümü ne yumurtamı aldı 2 ay ıcındede hamıle kaldım ve doktorumun takıbınde oldum ve dogumumu yaptı 🫶🏻 kızımı kucama aldım ve 9 ay sonra gene hamıle oldumu ogrendım ve asla dikişler ıcın olsun baska sey ıcın olsun erken neden korunmadın demedı ılk gebelıkmıs gıbı hep muayne ettı sımdı 23 temmuz kızımı kucagıma alıcam cok ıyı doktor hakkı odenmez 🥹