Glskrn pek sanmıyorum 😂 serklaj dikişim vardı rahim küçüklüğünden dolayı 37 de dikişimi aldırdım geçen hafta ozaman 1-2 cm dedi 1 haftadır ağrı sancı hiçbişey yok dün kontrolüm vardı nst falan herşey temiz bu hafta doğururum inşallah diye düşünüyom yoksa 31 marta kadar görüşmeyelim dedi doktorum 😅