ipeklinaismom Ays-0 buradan bişey anlaşılmaz doktorun ekrana çizelge gibi bişey cikiyo ordan anca anlaşılır
Berna4839 Ays-0 merhaba benim ilk değer 2.9 hcgb yazan kısım 77 çıkmışti doktorum değerlerin normal demisti
ipeklinaismom Ays-0 4 gün olmuş benim 7-8 gün sonra çıkmıştı mesaj gelmisdi sonuç çıktı diye devamı olabilir biraz bekleyin bence
Ays-0 ipeklinaismom doktorum 1 hafta sonra ara sonuçların için demişti, e nabizdan çıkınca heyecanlandım biraz 😄 cumaya arayayım en iyisi