Arkadaşlar merhaba hepinize hayırlı sabahlar ben bu çatlama yumurtlama hesaplama dan anlamıyorum sadece regl takvimi indirdim ordan takip ediyorum şöyle ki benim 4 ve yumurtlama tarihi yazan 11 inde korunmasiz ilişkim oldu bugün kan verdim ve negatif çıktı adetime 7 gün varken bu kesin olarak gebelik yok mu anlamına gelir ?