Gizemkmc Kızlar doğum iznine 32+0 da mı yoksa 32 hafta bitince mi çıkıyoruz bilgisi olan varsa yazabilir mi?
Yeter21 32+0 da gidip doktora ya çalışabilir yada çalışamaz raporu alınıyor canım senin kararına göre