basakc36 hamile misiniz? Bunu şunun için soruyorum yanlış anlamayın. İlk evlendiğimizde test yapıldı orda tespit edildi hamilelik sürecine kadar bir şey yapılmadı bizde. Bir dış gebelik geçirdim hemen kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı. Sağlıksız gebeliklerde hemen yapılıyor bir sonraki gebeliği korumak adına. Şimdi 24 haftalık hamileyim. Haftasını hatırlamıyorum ama bi test yaptı doktorum. Kan uyuşmazlığı ile ilgili. İğneye gerek görmedi. 28. Haftada yapılacakmış ama sanırım iğne. Birde bebek doğduğunda bebeğin kanına bakılıp gerek görülürse de iğne yapılıyormuş. 🙏🏻🌸