Dilan25 benim olurdu canım hatta ben regli olcam sanıp hamile olduğumu bile bilmezdim öğrendim hâlâ devam etti 20 hafta oldum ara ara hâlâ regli ağrısı gibi oluyor normal diyo doktorum normaldir yani korkma çok sancılı ve uzun olmadığı sürece ve kanama olmadığı sürece korkma bel ayak o bu ağrıları her haftalarda ayrı ayrı oluyo zaten 🙉