Merhabalar 35.haftadayım bugün doktor diyabetik anne bebeğine benziyor gibi dedi ben şeker yüklemesi yaptırmamıştım bebeğin kilosu ve gelişimi 3 hafta önde doktor böyle diyince korktum tabi kan şekerime bakıldı 128 çıktı yaşayanlar var mı bi sorun olur mu acaba