Eberen 32+4 oldum göbeğim aşırı ağır geliyo düştü düşecek gibi bide çok hareketli bebek umarım şimdi doğurmam moral verin🙈
Kahverengi Eberen bende 32+2 benimde öyle arada adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor bakalım bugün doktor randevum var ilk bebeğim 35+6 gelmişti galiba buda erken gelicek pek durası yok gibi 😬