Temmuzmucizesi26 Kızlar elime yağ sıçarıda 3 4 damla ama o kadar yanıyor ki yeri anlatamam. Yanık için hametan krem var ama gebelikte kullanılır mı bilmiyorum daha önce kullanan varmı bir zararı olur mu azıcık sürsem acısını alsa ?
Zuleyhadere25 Temmuzmucizesi26 ben hematenin mavi kutusunu kullanıyorum dudaklarıma nenlendirmek amaçlı bi zararı olmadı olmaz bence
hyena Temmuzmucizesi26 böyle ufak yanıklarda aklınızda bulunsun yumurta akı sürün gerçekten sızını azaltıyor rahatlatıyor sakar ve süreli yanan biri olarak
Temmuzmucizesi26 hyena hiç bilmiyordum ilk dega duydum ben direk soğuk suya tuttum elimi deniycem inşallah