Skck kızlar ne aldınız kıyafet olarak kaç aydan kaç adet aldınız ben ufak tefek alıyorum ama acemiyim
tubaysima 4 tane alt üst takım 3 tulum 3 kısa kol zıbın 3 sıfır kol zıbın 5 çift çorap Bunların hepsini yenidoğan aldım. Sonraki aylar için çok az şey aldım hele bi doğsun alırız diye 😅🥰