Ebruska_92 verilmeli ve asilarida yaptirilmali asi neden yaptırmak istemiyorsunuz biz çocukken bizlerede hep aşılar yapıldı kendi 2 cocugumada yaptirdim 3. Yede yaptiricam hastanede sıra beklrken kızamık hastasıyla temaslı olduğum dusunulerek tekrar hastaneye cagirildim evimden aldılar bıraktılar boşu boşuna zmaan kaybın oldu çok şükür bende bişi yoktu aile hekimime neden kızamık artışı var en son ben 8 yaşındayken vardı ozmandan bu zmaana kadar hiç duymamıştım demiştim asi karşıtı ve mülteciler yüzüne demişti asi olmayan ve mülteciler yüzüne kimse zanda kalmamalı herkes yaptırmalı asilarida yaoilan asilarida yeni cikan asi değil sonuçta yıllardır her bebeğe yapilan aşılar insanlar neden aşı karşıtı anlamıyorum 26 yaşımdayım ama şimdiki anne babalar doktorlardan daha iyi biliyor sanki kulaktan doğma bilgilerle bana göre yaotirmayip cocukalrini daha çok tehlikeye atıyorlar