16+0 haftalık olduk bugün. Gebelikten önce kasıklarımda egzama vardı,ama şu son 1 2 haftadır acayip kaşınmaya başladı,kalçam bacaklarım hakeza kasıklar.. kaşıntıdan uyuyamıyorum resmen,ne yapsam geçiremedim nemli tutmaya çalışıyorum yine olmuyo. Başından geçen var mı, bulunduğum ilçede cildiye de yok🤦