Merhaba fikir olsun isterseniz eğer biz kızımız olsaydı adını Beyza-Buğlem yada Ayliz olarak bu üçünden birini seçicektik. Oğlumuz oluyor Bertuğ Selim e karar verdik. Belki hoşunuza gidebilir. Dediğiniz gibi bizde asel aren aden defne derin hep bu isimleri gördüğümüzden bir bıkkınlık vardı bu isimlere karşı. Ama Büşra ismi de yine çok güzel ve naif bir isim bence. 🌸