Nurmerveee 25 haftalık hamileyim henüz bir isme karar veremedik.🌸 İlay Laren Erva Lina Şuana kadar bakıp biraz beğendiğim isimler bunlar ama başka isim önerisi olan varsa yazabilir misiniiz 😖
karakayahavva00 Nurmerveee yeğenimin ismi Laren Vera bayılıyoruz hem kendisine hem ismine . O kadar alıştık ki söylemesi de çok güzel 🥰
esnyz14 Nurmerveee İlay çok naif geldi, Lina’nın anlamı internette yazılan değil. Kendi kızıma koymayı düşündüğüm için bir çok hocaya sordum Line olarak geçiyormuş aslında. O yüzden anlamı değişiyormuş. Eklemek istedim💕
Nurmerveee İsim anlam sitelerinin hepsinde farklı farklı anlamlar yazıyor o yüzden hangisine inanacağımızı şaşırdık. Aslında Sare Erva Ebrar İsimleri de çok güzel ama eşim ağır diye istemiyor 🤰🏻
__momsss Nurmerveee tdk isimler sozlugune yazıp aratin. Tdk da yazan isimlerin anlami yüzde yüz dogrudur. Ben İlay diyorum bu arada