User133 Merhaba kızlar ilk gebeliğimde normal kilo almıştım ve normal doğum yaptıktan sonra eski kiloma geri dönmüştüm 2. Çoçuğumda baya şişmiştim ve sezaryen doğum yaptım istediğim kiloya ulaşamadım ve çoçuğum 2 yaşına girecekken 3 ye gebe kaldım 🫢🫢 80 küsür kilodayım boyum da170 çok kilo almak istemiyorum hamileliğim ilk ayları da diye fazla yemek yememeye dikkat ediyorum biliyorum hiç kilo almadan doğurmam ama sizler nasıl besleniyorsunuz herşeyi fazla fazla mı yıyorsunuz yoksa benim gibi çok kilo almak istemeden hayırlısıyla doğurmak mı istiyorsunuz hamilelikte diyette olmaz sanırım nasıl beslenmeliyiz varmı fikri olan ???
ZeynepDuru17 User133 faydalı sebze meyve ye hamur işinden kaçın ben üç kilo aldım sadece 30 haftalık hamileyim meyve yiyorum yemek yerken pilav varsa ekmek aramıyorum hemde daraltmiyor az yiyorum acıkınca yine yiyorum ama makarna ekmek hamur işi fazla.yemedim faydalı şeyler yiyip mideyi yormamak daha mantıklı
BabyAta User133 31.haftadayim 3 4 kilo anca aldım . Ekmek yemiyorum, abur cubur yemiyorum, yürüyüş her gün yapıyorum bol su içiyorum
Zeyyno_ User133 Bende çok kilo almak istemiyorum aslında kilolu biri değilim ama ilk gebeligimde 12kg almıştım şimdi henüz 17haftaligiz DHA kilo almadım ama bakalım umarım 6.7.aya kdr almasam son aylarda biraz dikattle iyi geçer diye umuyorum
Feras23 User133 Extra dikkat etmedim hic zaten pilav makarna ekmek hamur işi vs ayda yilda bi tüketiyordum genellde saglikli besleniyordum. Hamileyim diye 2 kişilik yemedim 🤷🏼♀️ sürekli zayifsin göbegin yok yemen lazim diyorlar ama anlamiyorum cok kilo alirsam bebek sagliklimi olucak 🤦♀️
Bebekkk00 @elidaa Canım nasıl aldın ben 45 kiloyum bı türlü alamıyorum ya mide bulantısından daha da zayıflicam heraldee 11 haftalık hamileyimm yardımcı olurmusun rica etsem
elidaa Bebekkk00 ben hiç mide bulantısı yaşamadım onunda etkisi var 8 aydır hiç kusmadim ve istemsizde evde oldgum için sürekli yemek yemek hissi geliyodu oturdgum yerde ha bire yiyorum galiba 😃
Zeynepsa User133 bende 83 şe hamile kaldım ikinciye bu postu takip edeyim. hızlı da kilo alıyorum çünkü
Deletedmom_88 User133 ya bence bunun kilit noktası iki kişilik yememek. Abartmadan, aşırıya kaçmadan her şeyden yiyebilirsiniz. Bünyeniz kilo almaya yatkınsa da size değil de daha çok bebeğe kilo aldıracak şeyler tüketebilirsiniz, internette oluyor illa 🥺