Cemiledag devlette doğum yaptım ilk doğumumda banyo imkanı yoktu eski bi hastane oldıgu için ama bn hablu aldım odamda lavabo vardı el vs yıkayınca havlu peçete kullandım ama doğum sonrası bacaklsrım vs batikomlu kanlı oluyor onları temizledikten sonra kurulanmak için havlu kullandım şimdi 2. Doğumum bu sefer başka bi hastanede yine devlet ddoğum yapacagım odalarda banyo imkanı vsr mı yok mu bilmiyorum ama yine ne oöur ne olmaz aldım haavlumu çantama bir de çarşaf ve yastık kılıfı da koyabilirsinz sonuçta herkesin kullandığı şeyler hastanedekilet 😇