Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum olacak Benim iki buçuk yaşında oğlum var ve oğlumda egzama çıktı doktora götürdük ama maalesef ilaçlar iyi gelmedi oğlum hala kaşınıyor ve kızarıyor sizlerden tavsiyem izmirde oturan ve memnun kaldığınız bir Dermatoloji doktoru varsa bana yazar misiniz özel de olur devlet de araştıma hastane si de olur üçünde olur ama yeter ki çocuğum iyi olsun kaşıntısı geçsin kızarıklığı gitti yeter