Kızlar dolabın dondurucusunda anne sütü vardı dışarıya değil dolaba koyarak çözdürdüm öyle yazıyordu google da ama 24 saati geçti çözülürken hala da içi buzlu gibi şimdi sıcak suya koysam verebilir miyim ? Direkt dışarıda çözdürmeyin yazıyordu buzdolabın da da çözülmedi Bi türlü çöp mü oldu süt? 24 saati geçtiği için 😢