Julide92 Merhaba şeker yüklemesi için tam 28+0da gireceğim ama geç kalmış olmam değil mi? 24.haftamda doktora gittiğimde 4 hafta sonra şeker yüklemesi de görüşelim demişti
Sermec27 Julide92 sanmıyorum zaten 24 28 arası yapılıyor ama 25 26 da yaptırmak daha mantıklı gibi en azından şeker varsa biraz erken öğrenip ona göre ilerlersin ben 25+2 yım 2 haftadır diyet yapıyorum şekerim var
Sermec27 Pamuk çıktı maalesef yükleme yaptırmadım canım zaten ölçümlerde kendini belli etti şekerim diyet yapıyorum iki haftadır
Sermec27 Pamuk inşallah şimdilik iyi gidiyoruz önceki gebelikten de idmanli olduğum için artık alıştım diyete zor oluyor biraz aç kalıyorum ama yapacak bir şey yok senin bebiş nasıl geçti mi işitme testinden 🥰
Pamuk Sermec27 Şükür canım.Biraz öksürük var dün gittik ciğerleri temiz geniz akıntısı dediler.Isitme testi için 3 4 aylık olunca arayacaklarini söylediler.
Sermec27 Pamuk anladım canım çok geçmiş olsun inşallah ondan da geçer Allah’ın izniyle bol bol dua et 🤲🌺
Elifelif0110 Merhaba şeker yüklemesi için aç gidiyoruz bunu biliyorum da su da mı içmiyoruz bilgi verebilir misiniz
Newmommyy Elifelif0110 aç ve susuz gidiyorsunuz evet içeceği içtikten sonra da bir şey yiyip içmiyoruz.
Elifelif0110 Yaprakdokumuseverr içecekte sorun yoktu içtim de susuzluk ve açlık başımı döndürdü bir de 3 kere kan aldılar 2 saat ve 1 saat arayla o yordu biraz ☺️