bendeanneoluyorum Kızlar benim hamileliğimin başından beri akıntım var şu an 10 haftalığım sizde de böyle olan var mı
Aleve Kuzum 17+3 oldum hala var kilotlar batıyor , günlük ped önermiyor doktorlar pamuklu iç çamaşırı kullan yapacak bişi yok akıntıya tabi kokusuzz olduğu sürece normal diyorlar
CKATAR bendeanneoluyorum ben 13 haftalığım çocuktan öncede akıntı sıkıntım vardı cuma günü doktora gittim kontrole akıntında artış olabilir dedi sıkıntı yok dedi panik yapmana gerek yok ama akıntında koku yok değil mi veya hangi renk
Petek35Ozcan Bencede iki gebeligimde oldu doktor kahve rengi ve ağrı sancı olmadığı sürece kurkulacak birsey yok demişti