Merhaba arkadaşlar şuan 11. Haftadayız. Haftaya 2li tarama testi için ama devlet hastanesine gidiyorum kadın doğum doktoru testten sonra 1 ay sonra gel dedi ama bu süreçte ilaç kullanmam gerekmiyor mu? Şuan regenesis Max kullanıyorum ve Progstan 12. Haftadan sonra ilaç değişiyor sanırım tam hatırlamıyorum 2. Gebeliğim ama üzerinden 9 sene geçti;) ben gene randevu aldım kadın doğuma ama doğum sonuna kadar folik asit devamdı sanki ve kan bakılıyordu bir ara falan bu dönemleri bilenler yardımcı olursa sevinirim