Kızlar bugün nst de sancım çıktı normal doğum sancısı doktorum böyle giderse çok beklemez dedi 1,2 hafta daha durdurup sezeryanla doğumum gerçekleşecek.😑 ilk gebeliğimde 37 de oldu bu haftalar da doğum yapıp bebeği küveze girmeyen varsa yazabilir mi içim bir rahatlasın ya 😓