Mesen Mide ekşimesi ve yanması. Kullandığınız ilaç var mı acaba Ya da nasıl geçiyor bu süreç ne kadar sürüyor. Neyden kaynaklı oluyor 17 haftaliğiz şuan bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.
Mnrsln Mesen 29 haftalık oldum 12. Haftamda başladı gece yatmadan yarım çay bardağı suya 2 çay kaşığı karbonat, 1 çay kaşığı limon, 1çay kaşığı şeker koyup içiyorum o rahatlatıyor
Neclaengin13 Mesen bende 29 haftaligim bana da sadece salatalık iyi geliyor herkezin farki şeyler iyi gelir süt sade soda
Mesen Damlaserkan inşallah sağlıkla kucağıniza alırsınız Bebişi rahatlarsıniz siz bı ilaç kullanmadiniz mi
Damlaserkan Mesen insallah canım ama ben baska ilaç kullanmadım çünkü fayda etmedi dr gaviscon vermişti
Betul-97 Mesen Uyurken oluyor uyanınca oluyor. Benim midemde birde bakteri var hamile olduğumu öğrenince doktorum içme dedi. Arada yanmalarım oluyordu ama öyle ilerledi ki sürekli yanmaya başladı 1 kaşık yetmedi doktora söyledim aç karnına 2 kaşık iç rahatlarsın dedi gerçekten de rahatladım öyle
3prenses1prens Mesen yazar bence sıkıntı olmaz ben 35.hafta da yazdırdım ama dayanamadım artık yoksa yazdirmazdim benim kizin kafası tam midemin altında çünkü doktor söylemişti
3prenses1prens Mesen zararlı olduğu için değil de ben kendim kullanmak istemedim süt elma gibi şeylerle geçirmeye çalıştım ama artık dayanamıyacak dereceye gelince doktora söyledim yazdı zaten ilk doktorum dedi yanman çok olur senin yazıyım diye
Mnrsln Mesen karbonat içmenin bir zararı olacağını zannetmiyorum, ilaçlardan daha masum. Doktorunuza sorabilirsiniz yine de