Cicekkiz20 bennn sezaryenden 2 hafta sonra başladı ama bende sadece bacaklarımda vardı deli gibi kaşıntı ve kırmızı nokta gibi döküntülerim oldu yara oldular falan hatta öncesinde tenim koşardı kabardı sonra morardı yanık gibi görünüyordu kaşıdıkça yanıyordu da antibiyotik alerjisi dediler bana krem falan verdi cildiye birde alerji hapı o şekilde atlattım