Ela-arasyilmaz1 Kızlar ya 18+5 haftadayım ama göbeğim hiç çıkmadı azıcık kilo almış gibi göbeğim var normal mi
22-cck Ela-arasyilmaz1 Normal ☺️ Ben 30+5 haftalık oldum anca belirginleşti herkes soruyordu nasıl hamilesin karnın hiç yok vs üzülüyordum şimdi o kadar rahatım ki iyi ki de yeni yeni belli olmuyor hiç zorlamadı çok şükür geç çıkması daha iyi bence🧿💓😊
esmaerdemir Ela-arasyilmaz1 benim 30 da sonra belli oldu ama aşırı şişti birden ilk 30 hafta her kıyafetim oluyordu şimdi çok çok azı oluyor