Daha çok erken canım yalancı sancı da olabilir ama ben 32 haftalık hamileyim nidicard kullanıyorum sancı kesiyor benim normal sancı geliyor diye doktor başladı doktora bu ilacı sorabilirsin gittiğinde şıp diye kesiyor ama çok ağır ilaç sor verirse sana kullanırsın