ebrusinansahin Seahta sezeryan yapan anneler nasil geçti acaba doğumunuz? Gün yaklaştıkça bir korku panik acaba nasıl olacak soruları dönüp duruyor kafamda..
5sezeryanim Korkma canim insallh güzel geçer sezeryanin ben 4 kere sezeryan oldum şimdi hamileyim 5. Sezeryanim olacak inşallah
ebrusinansahin 5sezeryanim Allahim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimize, maşallah sizlere de
ebrusinansahin Boncukk123 yok hayır ikincisi olacak nasipse.. plasenta aşağıda olduğu için ve diğer doğumda sezaryendi ama bu hastanede değil onun verdiği bir korku Bir yandan diğerini bırakıp nasıl gidicem stresi hepsi bir arada
Boncukk123 ebrusinansahin haklısın canım Rabbim yardımcın olsun içine ferahlık nasib etsin 🤲🏻🌸 bilgisi olan birileri varsa yazar