Vesiley ben 8+5 haftalık hamileyim. Oruç tutuyorum. Oruç tuttun diye niye bebeğinin hakkına gireceksin ki. Beslenmene dikkat et. İftarını sahurunu güzel yap. 2 litre su iç. Ben öyle yapıyorum. Allah öyle kuvvet veriyor ki. Daha hiç susamadım acıkmadım. Sağlık sorunun yoksa tutabilirsin. Hak olacak olsaydı. Rabbim zorluk yaşayan hamileler güne gün borç yapabilir demezdi. Hamilelere oruç yasak derdi. Onlar Rabbimin emaneti. Verende o. Alan da o. Hayırlı sahurlar 🙂