Hatice9287 Arkadaşlar 27+1 olduk. Bugün rahim uzunluğumu ölçtü doktor. 27 mm erken doğum riskin var dinlenmen lazım dedi ciğer geliştirici iğne verdi. Ben çok korkuyorum 😓 bu durumu yaşayan var mı. 27 mm çok mu kısa
semadem Hatice9287 serklaj sonrası gün gün başlığı altinda herkes aynı durumda canım istersen oraya bak bilgi alırsın
GamzeCan Hatice9287 canım 22. Haftamda benmki 28 di suan 29 dayım 34 mm oldu yatıyorm tuvalet dışında kalkmıyorm ve haftada bigün düşük önleciyi iğne vuruluyorm
Yagmurbebeginannesi Hatice9287 Benim de senin haftalarında 26 mm di erken doğum ihtimali diye diye 34+5 oldum hala 26 mm ama çok dikkat ediyorum 32 de hemen doktorumun tavsiyesiyle işten ayrıldım. Korkma canım ama dinlen.
Hatice9287 GamzeCan bu uzunluk kendi kendine uzayabilir mi yani canım. Ben de haftada 1 pruloton depot iğne oluyorum.
GamzeCan Hatice9287 evet canm zaten anlık uzayıp kısalabilen bisey. Bende o iğneden vuruluyorm. Bol bol su iç kasılman olmasın bidee
Hatice9287 Yagmurbebeginannesi canım ben de çalışıyorum simdi ama hemen rapor almadım 1 hafta daha çalışıp rapor alacağım artık inşallah. Nasıl dikkat ettin bana da anlatır mısın
Ruhak Hatice9287 benim 26. Haftada 27 mm Di öle ciğer geliştirici iğne falan da vermedi drum sadece progestan yazdı ve rahim ağzım 1 haftada 10mm uzadı bence korkmayın tabii durumunuzu en iyi doktorunuz bilir yine de açılma ve yumusama gibi ekstra durumlar yoktu bende belki sizde durum farklıdır.. Suan günlük yaşantıma devam ediyorum.. Progestan içiyorum bi de. Bence korkma canım ve başka bi dra daha muayene ol.
Fbasturk Ruhak erken haftalarda böyle sıkıntılara ciğer geliştirici olması iyi çünkü bebeğin iyiliği için yapılan bi durum, zazari yok, 31.haftada kasılmalar im vardı vuruldum bende
mceren Hatice9287 canım benimde 25. Haftamdan beri 27 mm. İş güç vs. Yapmıyorum. Genel olarak yatıyorum. Progestanı günde iki defa fitil olarak kullanıyorum. Çok şükür 31 haftalık olduk. Zorlu bir süreç yatmak çok zor stresli ama sayılı gün çabuk geçer inş
Hatice9287 mceren teşekkür ederim cevabin için canım. Kendimi nedense çok yalnız hissediyorum. Annem başka şehirde zaten doğuma gelecek diye şimdi gel demedim desem gelir ama onu da çok rahatsız ermek istemiyorum. Eşim her şeye yetişmeye çalışıyor. İşten geliyor yemek yapıyor çamaşır bulaşık. Allaha dua ediyorum sadece.1 hafta daha ise gidip 28.haftadan sonra raporla ayrılacağım Allah izin verirse.
Yagmurbebeginannesi Hatice9287 Genel olarak yatıyorum gün içerisinde sadece yemek ufak lavabo temizlik gibi rutin işlerimi yapıyorum hiç ev süpürme silme vb iş yapmıyorum ama doktor benim için bu kadarının sakınca olmayacağını söylediği için tabi ki herkese göre değişebilir. Tedbiri elden bırakmamak gerekir.
Mortutku Hatice9287 canım korkma sadece bol bol dinlen bende 27.haftadan beri aynı durumdayım ki ilk gebeliğim 27 .haftada Doğumla sonuçlandı.Servikal yetmezlik denmişti çok şükür ikincide 27 den beri yatıyorum.33 olduk çok şükür sadece içini ferah tut ve dinlen
Evinaram Hatice9287 benimde 23 haftada 28 mm olmuştu Protestan fitil ve bol istirahat ile iki haftada 39 mm olmuştu bide alttan ölçüm mü yaptı en sağlıklı ölçüm o şekildeymiş hiç korkma uzayan birşey bu dinlen bol bol iş yapma ayakta kalma
Zeliha66 Hatice9287 var canım bi cogunuz yasıyoruz artık bu durumu. Stres yapma sakın ilaclarını düzenli kullanırsan. Boll bol istirahat edersen yani wc ve yemek dısında kalmazsan ileri haftalari cok rahat görürsün birazcık sabır istiyo bu durum zaten heran uzayıp kısalan bisey bu rahim boyu. Benim rahimde yumusamada var 17. Haftamdan 29.haftaya geldim. Enfeksiyona dikkat et. Bide boll bol su iç🙇♀️
Mrvslck Benimde en baştan beri sorunlu bir hamileliğim vardı kanamalar ikili teste çıkan sorunlar gebelik şekeri derken kasılma şikayetiyle doktora acil gittim 25. Haftada 37 mm di doktor rapor verdi hiç bir iş yapmadım 13 gün sonra 2.57 düşmüştü ama aynı zamanda çok fazla kasılmam da oldu ilaçlarla kasılmayı durdurmaya çalışıyoruz ama yok durmuyor dün gittiğimde kısalmamış aynı şekilde nst de sancı da çıkmadı çok şükür 🙏🏻 İlaçlar ve sadece yatrak dinlenmem gerektiğini söyledi bakalım ilk hedef 28 di çok şükür gördük şimdiki hedef 30 hafta 🤗 sonra 32 inşallah 🙏🏻🙏🏻 Bakalım kaçı göreceğiz