Gurbetkizi Merhaba 2 gündür ilişki yasarken kanamam oluyor öyle az değil baya kan kirmizi ve devam eden cinsten, reglim yakın değil tam olarak ovulasyon dönemindeyim. Çocuk istiyoruz ve çok korkuyorum böyle bir durum yaşayan var mi
Elifyamann Gurbetkizi doktordan randevu al canim hemen görün bir süre ilişkiye ara verebilirsin doktor kontrolüne kadar inşallah bilen biri vardır
Melk_plt00 Gurbetkizi bende Eylül ayında kürtaj oldum geçen ay oldu bu durum bende ama benim pembeydi bilmiyorum neden oluyor bende merak ediyorum gebelikte oluşmadı hala
Gurbetkizi seyda_selnn sizin de mi ilişki sırasında kanama oldu, nasıl bir tedavi uyguladılar nasıl tespit ettiler
Gurbetkizi Çarşamba günü doktora gideceğim, Kasım ayında kürtaj olmuştum ondan sonra reglim düzelsin diye beklerken surekli bir sorunla karşılaşıyorum rahmimde bir sıkıntı olmasından korkuyorum
Gurbetkizi Melk_plt00 doktora gittiniz mi peki ne dedi, benim kanamam bildiğiniz parmagimiz kesilince olan kan kırmızısı alan kan rengi, çok tedirginim