Yenianne05 düşük riski ile 16. Haftaya kadar takip edildim evet bunlar malesefki bir risk , ve gebeyim diye sevinemedik yani , ama bin şükür ki toparladık ve bebeğin gelisimi biraz küçüktü kesesi felan ama sonra rabbimin hediyesi sağlıkla büyüdü gelişti 25+0 iz iyiyiz , ama bol su içtik , hiç birliktelik yaşamayın derim , comelmeyin yerden asla birşey almamaya çalıştım , süpürge yapmıyorum evde , banyo WC zemini eğilip temizlemiyorum , 3 kg dan fazla asla kaldırma dedi Dr böyle böyle iyiyiz🤲🏻