Gulxxx bende düsük yaptim kürtaj olmadim ilk bebegimdi cok üzülmüstüm dr bana 6 ay korunmami söyledi yine ayni durumu yasarsin dedi sonrasinda iki ay adet görmedim düsükten sanip dr gitmedim belirtiler hamilelikti test yaptim olamaz dedim bi yanlislik var korundum güya nasil olur bebegim Düsemedi demmekki diye düsünürken baska bi dr gittim 8 haftalik hamilesin diyince sok oldum oglum simdi 12 yasinda Allah gönlüne göre veriyo