Glcnorss Kızlar selam 34+2 haftalık hamileyim bu gün sancıyla dr gittim 1 cm açılman var dediler igne falan vuruldum ilaç ve serum verdiler eve geldim ama sancım tekrar başladı ve ayıp olmasın ishal oldum sizce dogurucammı çok korkuyorum ilk hamileliğim