Evet kızlar anlatıyorum planlı sezaryen şeklinde 12.03.2024 tarihinde hastahaneye sabahtan yatışım oldu çok korkuyordum ilk bebeğim bütün gece uyumamıştım bu yüzden ödemim fazlasıyla artmıştı çok zor bir hamilelik geçirdim kusması tutulması vs vs herkesin hamileliği kendine özel zorluğuda öyle neyseki yatıştan sonra damar yolu vs derken annem eşim kardeşlerim gözleri dolu dolu bana bakıyordu bende onlara ve sonrasında hemşireler sizi alıyoruz diyerek geldiler yanıma o sırada başladım ağlamaya herkes sakin ol derken bile sesi titriyordu ameliyathaneye girdim Rabbi esir duasınıtekrarladım sürekli çok korkuyordum sonrasında kendimi serbest bırakmam gerektiğini söylediler derin bir nefes aldım ve sedyede durdum belimden 3 tane iğne vuruldu unutmayın ne kadar serbest bırakırsanız o kadar az acır ve gerçekten öyle oldu hatta bana günün hastası sizsiniz denildi sonrasında bacaklarına sıcaklık gelecek dediler geldi ve his gitti doktorum geldi hazırsak başlayalım dedi ve sürekli dua ettim gözlerim dolu dolu korkuyorum her anne gibi asla acı hissetmiyorsunuz dokunuşları hissediyorsunuz sadece ve o an geldi bir ağlama sesi yukardan bana bakan bir çift göz işte o anda ağlamaya başladım hayat buymuş dedim nefes almak buymuş yaşamak buymuş sonrasında hemşire bebeğimızı yukarı çıkartıyoruz dedi ve yanımdan ayrıldı o an rahatladım iyice bıraktım kendimi yukarı çıktığımda evladımı verdiler kokladım sarıldım ağladım bıraktım kendimi sonrasında hemşireler gelip ara ara bastırdı karnıma evet acıyor ama inanın korkulacak kadar değil biz kadınlar hamilelikte daha fazla acı çekiyoruz içiniz rahat olsun ilk yürüyüş zor mu zor ama dediğim gibi daha fazla acı çekiyoruz asla yere bakmayın dik yürüyün inanın her şey kolay geçecek buradaki güzel anneler rabbim isteyen herkese bu duygu yaşatmayı nasip etsin hamile olanlara da bu anın büyüsünü yaşatmayı nasip etsin evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza alalım ve sağlıklı uzun ömürler olsun korkmayın inanın biz güçlüyüz 🥰
Bu arada kilo takıntısı olan anneler 10 kg almıştım 6 sı gitti dert etmeyin inanın veriyorsunuz ödeminiz çok fazla bol bol su tüketin umarım birazda olsa rahatlata bilmişimdir 🥰