Sonay-123 kimyasal gebelik geçirmişsin, yani tutduysa yine tuta bilir. Enfeksiyon da varmış, hem eşin hem sen tedavi olunun mutlaka. Enfeksiyon da değerleri etkiliyor. Bu süreçte eşin takviyeyi kullansın, sen de sağlıklı beslen. Kan tahlillerine baktır amh, lh, estradiol, tsh, vitamin d ve s. Gerekli olursa sen de takviye kullan. Doktor rahim filmi önerdiyse o da basit bir işlem, anesteziyle ağrı falan olmuyor ve gebe kalmağı da kolaylaştırıyor. Ama ilk önce enfeksiyon tedavisi her ikinize ve bu süreçte korunmak takviye, sağlıklı beslenmek