Kkkuubbraaa optimed funda hanımı tavsiye edebilirim 15 yada17 bin demişlerdi sanırım devlet hastanesinde ikili test yaptırdım sonuçlarım yüksek çıktı üzerine bebeğin kafasında sıvı birikmesi olduğunu söylediler özele gittim hiçbir sıkıntı yoktu devlet hastanesinin hem sonuçları yanlış çıkıyor hemde ultrasonları iyi değil