Kahvemsi-05 eylemm09 1 kutu olsa bile Bebek Maması mutlaka bulundur 1 numara bebek bezide 2 paketten fazla al. Çok fazla gidiyor kuzenim doğum yapalı 1 ay oldu 2 paket bitmişşş. Yaz ayına geliyorsa tulum fazla bulundur 😽🤝
Berna_59 eylemm09 bende yeni almaya başladım doğum Haziran ayına denk geliyor benim e bebek te indirim var bildin olsun yeni doğan takımlar olsun zıbın olsun pijama altı falan çok indirimde canım 😇ben 10 tane zıbın 4 tane ince patikli pijama 10 tane yeni doğan takım aldım 2 tane tulum aldım ama artık almayacağım çünkü annem çok çabuk büyüyor ilk başta bunları kullan doğduktan 3-4 ay sonra kış için alırsın dedi bende öyle yapacağım 🥰
Rabiul eylemm09 alabiliyorsan büyükleri al sürekli zam geliyor , küçükten başlamak istiyorum dersen de küvet seti, unisex zıbın, unisex hastane çıkışı , biberon alabilirsin
FyA eylemm09 benim ilk bizde başladık Atlet aldım 6 tane ↉ ay Tulum aldım yine 6 tane ben tulum seviyom evde giydirmeye 3 tane alt üstlü takım bunların hepsi ↉ aylık var başka şimdilik kıyafet almıcam çünkü yazın doğucak nasipse Ayrıca 3/6 ay tulum aldım yine 4 /5 tane hazır bulunsun sonra zaten hediye mediye gelir ona göre kışa girmiş olcaz sonra bakarım yine Deterjan aldım Emzik biberon aldık Bebek arabası anakucagu aldık Şimdi beşik bakıyıruz artık diğer ıvır zıvırlarıda bu ay içinde alıp hersyi hazrlamaya düşünüyorum en son artık son bi ay kalada bebek bezini alırız olur biter.
umena Kahvemsi-05 1 kutu olsa bile Bebek Maması mutlaka bulundur Buna gerek yok emzirme odaklı olmalı anneler sürekli emzirmeli anneden gelen bir kaç damla bile yetiyor bebeğe ilk günlerde mideleri küçücük. Emdikçe süt geliyor zaten Ki hastanede de veriyorlar mama ihtiyaç olunca hazırlayıp bebeğe 😙
Kahvemsi-05 umena canım benim, çoğu bebek aynı değil göğüsü tutmuyor ve çoğu annede aynı değil sütü geç geliyor çevremdekilerden bilgi alarak kendime tecrübe ediniyorum sonuçta her annenin emzirmesi her bebeğinde emmesi şart diye birşey yok
mmozaa umena ilk 5 gün 1 damla sütü olmayan ben🥲 hastaneden dönüşü mecbur mama aldık. ama azmettim sütüm arttı mamayı günde 1 sefere kadar düşürdüm 2,5 yıl emdi. az ya da çok ben hep emzirdim. Allah’ım herkese bol sütler versin
tubaysima Berna_59 çok fazla almışsınız çok çabuk büyüyorlar ben 4 alt üst takım 3 zıbın aldım yeterli
mmozaa Berna_59 10 yeni doğan çok geldi bana 1. aydan sonra 3-6 giymeye başlıyorlar hatta bebek 4 kg falan doğarsa onlar bile dar gelebilir bilginiz olsun🌸
eylemm09 Berna_59 benim de ağustosa geliyor ve Aydın dayım aşırı sıcak burası 50°’yi görüyor hava ağustosta o nedenle ben de çok fazla şey almayı düşünmüyorum daha çok Zıbın alırım diye düşünüyorum
Gamzekeser İlk büyük eşyası bebek arabasını almıştık sürekli zam geliyo. Onun dışında kıyafetleri beğendikçe aldım. 2 ay önce odasını aldık küçük şeylere 50-100 zam gelirken büyüklere 1000-2000 zam geliyo bence yüksek fiyatlılardan başlamalısın 🫶🏻
umena Kahvemsi-05 ilk baştaki saydığınız şeyler tecrübe ile olacak seyler :) denemeden gidip mama almak kolaya kaçmak bence Benim bebeğim de ilk tutmadı uğraşa uğraşa tutturduk, eğer orda tutamıyor diye mama verseydim sürekli bebeğim doyacak emmeyecek meme reddi de yaşayacaktım kim bilir ?
Kelebekmisaliihayat Kahvemsi-05 hiçbir mama anne sütünün yerini tutamaz. Öncelik emzirmek olmalı. Bağışıklığı ve çocuğun gelişimi ve hatta tüm hayatı için. Elinde olmayan durumlar için yapabilecek bir şey yok elbette .
Melosunannesii umena alakası yok iki bebegimdede emzirdim ama ilk 1 ay ek mama takviyesi istedi doktorum kolaya kacmakla alakası yoktu kilo gerilemesi vardı bunda bende bulundurucam küçük paket o anda eşim şehir dışındaydı yanımdaki refakatçi yer iz bilmiyordu zor oldu hastanede vermedi
eylemm09 FyA bez için ben çok kararsız kalıyorum be stoğu yapıp yapmamakta Çünkü bazı bezler bebeklerde pişik yapabiliyor stok bez de sıkıntı çıkarsa diye korkuyorum
Kahvemsi-05 Kelebekmisaliihayat canım her bebek hemen anne gögüsünü tutacak diye birşey yok her bebek anne sütünü içecek beğenecek diye birşeyde yok bebek içmeyip tiksinirse yapacak birşeyde yok. Hastanede tutmadığı anne gögüsünü tutmadığı zaman mama istiyorlar hemşireler🤝
Feras23 eylemm09 İmkanin varsa pahali şeyleri al önce bebek arabasi ana kucagi beşik vs gercekten fiyatlar acayip türkiyede haftalik zam geliyor ürünlere 😩 kiyafet felan bunlar sonradan alinabilir
Anonimoo Kız sadece mama her ihtimale karşı bulundur demiş illa mama vereceksin dememiş arkadaşlar sakin öncelik süt olur zaten her ihtimale karşı gidip hastaneden verecekleri mamayı kullanana kadar bi kutu içeriği temiz bir mama bulundurmasında bencede sakınca yok yani sakinn😀
Kelebekmisaliihayat Kahvemsi-05 elinde olmayan durumlar için yapacak bir şey yok diye ekledim zaten ben de .
Berna_59 mmozaa aralarında 3 aylık olanda var tabi annem bana fazla alma gerek yok dedi ama mağazaya girince onuda alıyım şunuda alıyım diyor 🙈
nunusmom eylemm09 10lu ve 5li hastane çıkış setleri Alt üst takımlar Tulumlar yelek Ağız mendili Eldiven Çorap bere Zıbın Zarf yaka zıbın (yenidoğanlarda giydirip çıkarması daha komay oluyır) Battaniye Müslin örtü Nevresim takımı, yastık yorgan pike Beşik ve yatağı bebek arabası puset Bebek bezi ıslak mendil alt açma örtüsü kulak pamuğu temizleme mendili ateş ölçer Deterjan şampuan nemlendirici krem veya losyon Emzik biberon emzik kutusu biberon fırçası göğüs pompası süt saklama poşeti veya kutusu Göğüs ucu kremi pişik kremi Yenidoğan tarak tırnak makası burun aspiratörü Banyo küvet kova maşrapa küvet filesi banyo süngeri Bebek havlusu Aklıma gelenler bu şekilde unutmuş olduğum şeyler de olabilir