Mrrvve Merhabalar kizlar yarın ilk doktor kontrolümüz var ikinci çocuğum olmasına rağmen ilkmiş gibi heyecanlı ve tedirginim, yarın tam 5+5 olucaz bu haftalarda normal ultrasonla bebeğin kesesi görülebilir mi tecrübeli anneler bilgi verebilir mi?
Gizemnur17 Mrrvve Bende tam 5 haftalıkken öğrendim 5+3 dük 🫶🏼🍀 İlk kese sonra 2-3 hafta sonrada bebek gözüküyor zaten 🌸
Kahvemsi-05 Mrrvve Benim kesem 5+2 günlükken falan görünmüştü fetüste (bebek) vardı ama gelişmemişti doktorum bol su iç bol meyve tüket 2 hafta sonra gel tekrar bakalım demişti hem kalp atışını dinlemiştik hemde kızımızı görmüştük🥰💗
Minikcicek Mrrvve merhaba bende 5+3ken gördüm doktor direk alttan muyanene etmişti . Bugun 5+5olduk bizde . bebek görünmemişti o gün haftaya pazartesi tekrar gidicem
Rabiul Mrrvve hayırlı olsun sıkışık gidin geç döllenme değilse gözükür bende 5+3 de görmüştüm keseyi sıkışık gitmiştim görüş açısı daha iyi oluyor 💝