11+3 üm. O kadar çok oluyor ki iğne batması hem kasıktan hem sol kalçamdan . Bacağıma kadar uyuşuyor bazen. Adım atamayacak gibi oluyorum. Ani hareketlerde , eğilmelerde , yatarken dönmelerde falan çok yaşıyorum. Haftaya doktora gidicem orda sormayı düşünüyorum.