AygyulSina Nursen21 biliyorum cnm saol. Dogumu falan dusunuo kendimi strese sokmuyorum. Rahatim bu konuda
Nursen21 AygyulSina benimde 10 haftam kaldı düşünmemeye herşey olacağına varıyor çünkü Olumlu neler yapabilirim onları araştırıyorum telaş ettikçe sitres yaptıkça hiçbirşey iyiye gitmez bu yüzden relax olalım 🥰
AygyulSina Nursen21 postiv dusun positiv olsunculardanim ben. Bazen kontrolde tek bir sey soylesin doktor yiyip bitiriyorum nedense kendimi ama iste annelik ic gudusu heralde
Melissssgrc AygyulSina kaşımayın sakın kaşınan yeri kaşırsan çatlar diyorlar 😑 vazalin sürün en güzeli çatlamayı da önlüyor